.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري شرور معروف آق قلا" در استان گلستان

فرمانده انتظامي شهرستان " آق قلا"از دستگيري شرور تحت تعقيب در شهرستان "آق قلا" خبر داد.
به گزارش شمال نیوز، سرهنگ "مقصودلو" فرمانده انتظامي شهرستان" آق قلا" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: روز گذشته مأموران امنيت عمومي آق قلا از طريق منابع مردمي مطلع شدند يكي از اراذل و اوباش سابقه دار اين شهر به نام "عادل" در شهرك "جامي" گرگان مخفي شده است . وي ادامه داد: بلافاصله اكيپي از مأموران به محل اعزام شده و طي يك عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري متهم شدند.

سرهنگ "مقصودلو" در ادامه گفت: متهم كه از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و بعلت چاقوكشي و شرارت هاي متعدد به مدت يك سال تحت تعقيب مأموران پليس بود پس از دستگيري ضمن تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد .
فرمانده انتظامي "آق قلا "در ادامه با توجه به اين خبر به تحليل شخصيت اينگونه افراد پرداخت و گفت : اين افراد درصددند كه با رفتارهاي پرخاشگر ضد اجتماعي در محل زندگي و شهر خود حاكميت كنند ؛ معمولاً حس اعتماد به نفس در آنها بالاست و از سوي ديگر شخصيتي قدرت طلب دارند و از اينكه ديگران از آنها حساب مي برند لذت مي برند.

به گفته وي اين افراد عموماً وابسته به خانواده هايي هستند كه خلاءهاي عاطفي در آنها فوق العاده زياد بوده و در دوران كودكي از سوي خانواده مورد تحقير ، تهديد و تنبيه قرار گرفته و امنيت رواني نداشته اند، آنها افرادي نيستند كه در دوران جواني ناگهان تبديل به اراذل و اوباش شده باشند و از دوران كودكي و نوجواني براي زير سلطه گرفتن افراد محله با ارعاب و تهديد ديگران شروع كرده و امنيت محل را به هم مي زنند.

فرمانده انتظامي آق قلا در پايان گفت: اصلاح پذيري اين افراد بسيار مشكل بوده و كسي كه به كارهاي نامتعارف ، هنجارشكني و درگيري عادت كرده باشد به سختي اصلاح مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.